Re(2): stable?

> hmm... zebys sie nie zdziwil, ze sa jajka w .rpm'ach.. w .deb tez
> znalazlem juz gotowe binarki..

przeciez napisalem wyraznie, nie chodzi mi o gotowe deby...

a polecenia apt-cache znam i nie trzeba mi uswiadamiac jego istnienia :)

> [muzyka=pszczulka maja] gdzies jest, lecz niewiadomo gdzie...[/muzyka].

podkreslam, 2._5_.x, a nie 2.4.x

> z jajkiem oraz apachem to ja podchodze w ten sposob ze wole samemu
> skomplikowac niz bawic sie z gotowymi pakietami.
> spotkalem sie, ze w .deb z sourcem nie bylo wszystkiego co mi bylo
> potrzebne wiec zawsze to sciagam czyste .tar.gz

apache dziala mi znakomicie, a i kompilacja kernela jest przyjemniejsza (trzy polecenia zamiast ok. dziesieciu). dlatego szukam zrodelek z katalogiem 'Debian' inside :)

--
pozdrawiam,
Tomasz Kotecki