Re: squid

> Możesz mi wyjaśnić jak się ma wydajność P200 do C300 (zwłaszcza odczyt z
> dysku) oraz jak jedno i drugie sie ma do przepustowości łącza?
> Przecież transfer dysk->ram rzędu 1MB/s to jest do osiągnięcia na 486@33
> a to już jest 10Mbit/s. Masz takie łącze do netu? IMO o wiele większą
> uwagę należy zwrócić na ilość ramu, zwłaszcza przy wszelkich bazach
> danych (a squid w końcu taką jest).
łącze mam 256 kbit/s a squid napawde nie dzialal za dobrze na p200 - rownie
dobrze mogloby go nie byc.

Teoria teorią a praktyka praktyką.
 Ja mam takie doswiadczenia praktyczne jakie mam. Mierzyłem sprawdzałem
porównywałem. No i tak wyszło.
Pozatym squid nie jest jedyna usługą odpaloną w w serwerze przecietnej ASK.
Ale to już inna historia.

A co do ramu to fakt też przydatny w duzych ilosciach.

pozdrawiam Piotr Potargowicz.

p.s. nei ma co już dłuzej chyba sie rozwodzić na ten temat, bo problem
rozwiązany.