Re: Wycinanie KaZaA ver2.0

On Sat, Jan 04, 2003 at 11:19:51AM +0100, Andrzej Dalasinski wrote:

> odpalalem ./runme extra, wcisnalem grzecznie y (dla kilku opcji, min. strting)
> tamte sie pojawily, a string nie :(
> moze to miec cos wspolnego z latka grsecurity?
>
> moze naloze te latki w odwrotnej kolejnosci, najpierw patch-o-matic a potem grsec...

Hm... ja mam zarówno grsec jak i p-o-m, i jakoś działa. grsec było aplikowane wcześniej i 'string match' pokazuje bez problemów. a czy patrzyłeś czy podczas nakładania 'string' nie pojawiają się jakieś błędy (tzn czy łatka się zaaplikowała prawidłowo)? bo być może zaaplikowałeś jakąś  niepotrzebną Ci łatkę, która coś spsuła i 'string match' nie działa:

	extra:
	    Patches which are working fine together + patches which
	    might break each other

póki co pomysłów innych brak ;>

pzdr
Koniu