Re: squid

Dnia czw 2. styczeń 2003 09:12, Krzysiek Kielczewski napisał:

> PII@500MHz bez żadnych problemów obsługuje u mnie ~300 userów
> podłączonych do 2Mbitów. Dodatkowo mam tam stronę (php+mysql), dns i
> mail-huba. Tak więc SDI i 7 użytkowników... to ten celeron będzie się
> nudził.

Jasne że sie będzie nudził, ale przy okazji zorganizuje dos szybki dostęp do
dysiorka...
A stawialem squida na p200 na małą siec i kurde zamiast pomagac to
pograrszalo. Po zmianie sprzetu na szybszy problem znikł. Takze osobiscie
odradzam stawianie squida na czyms gorszym niz celeronik.
A co do problemu Piotra C. to kwestia byla w konfie squida.

pozdrawiam Piotr Potargowicz.