Re: Nowy na liscie - pytanie

Pawel Kowalski <argail@histeria.pl>
03-01-03 16:58
Please respond to
debian-user-polish@lists.debian.org

cc

Subject
Re: Nowy na liscie - pytanie

no hmm.... nie potrafie odpowiedziec co do squida bo nie znam definicji
programu debianowego
poprostu myslalem, ze dyskusje sa scislej zwiazane z sama dystrybucja

szkoda rozwijac watek na wiecej postow
dzieki za odpowiedz

pozdrawiam
Tomek

On Fri, 3 Jan 2003 Tomasz_Plachecki@orfe.pl wrote:

> Witam,
>
> jako nowy czlowiek na liscie mam pytanie, czy tematy poruszane na liscie
> dotycza stricte debiana czy raczej
> problemow nowych userow np: konfiguracja squida, wysylanie smsow lub
> problem znalezienia programu do mirrorowania stron ?

squid jest programem debianowym czy tez moze nie ... jesli nie to czym w
takim razie jest np. perl, i czy powinnismy o nim rozmawiac na liscie
debian-pl, czy tez raczej na liscie perl-pl ?
Odpowiedzi na te i inne pytanie w kolejym odcinku ....

<zgroza mode=off>
swojego czasu byla juz dyskusja na ten temat, co prawda niektorzy
fanatycy twierdzili ze wolno tu rozmawiac tylko o debianie, ale nie byli
za bardzo w stanie sie wyslowic, co dokladnie oznaczy "tylko o debianie"
</zgroza>

--
Kowalski Paweł
argail@histeria.pl | argail@ats.pl