Re: Emacs - brak klawisza Meta

* Robert Rakowicz <b9001@rjap.de> [2002-12-31 13:49:56 +0100]:

> masz kilka mozliwosci (niestety nie napisalej jakie to problemy) wiec
> troche zgaduje:
>
> - zmien wyzej na "pc102"
> - uzywaj "ESC" jako Meta

Z parametrem "pc102" działa dobrze, tzn. Meta działa dobrze, ale tak jak
napisałem w drugim poście, chciałbym zachować również klawisz 'z oknem', a
przy tej konfiguracji X nie widzi go.

> ,----

> `----

W tym przypadku jest jeszcze gorzej, gdyż Emacs rozpoznaje metę jako klawisz
'z oknem', a zwykłego alt'a nie widzi wcale.

Może mój drugi post nasuwa jakieś myśli.

Proszę o pomoc, gdyż sam nie orientuje się za bardzo w plikach
konfiguracyjnych klawiatury.

--
huan