Re: Blokowanie Użytkowników

Dnia 10.11 2002 , o godzinie 11:54
Piotr G. napisał(a) :

> Witam,
  Czesc
> Dwa pytanka:
> 1. Jak zablokowac użytkownika w jego katalogu domowym, tak żeby nie mógł
> wyjść wyżej?
  Wydaje mi się, że blokowanie użytkownika (konta) ma sens w przypadku
  np. ftp. Jeśli zamkniesz uzytkownika w jego katalogu domowym (np.
  chroot) to nie będzie on mógł używać żadnych programów w tym shella.

> 2. Czy komuś udało się odpalić Javę w Operze 6.1?
  Niestety nie używam Opery.

    "I break away from all conventions that do not lead to
     my earthly success and happiness"
                                     A.S.Lavey
     Wit Jakuczun
     mailto:wj178839@wp.pl