Re: zdalna zmiana jajka

> Na zwykłym pececie nie da się chyba nic zrobić.

rozumiem a na jakim sprzecie sie da???

Marcin napisał:

>Restart można wymusić przez urządzenie zwane "watchdog". Ale nie
>rozumiem jak ma Ci to pomóc w powrocie do poprzedniego jądra.

nie chodzi mi o sam restart...
bo to zalatwia reboot albo halt -r now

chodzi mi o to ze
instaluje nowe jajko zdalnie...
ok robie sobie kopie starego i ustawiam w lilo tak
linux ----> vmlinuz-nowawersja
linux-old---->vmlinuz-stara_wersja

robie restart kompa...

no i cos poszlo nie tak np "kernel panic lub LI"
no wiec jak teraz zrobic restart-zdalnie???
a nastepnie uruchomic stare jajko???

jakies pomysly???

>pozdrawiam,
Ja rowniez