Re: Kompilacja KDE 3.0.3 za pomocą gcc-3.2

Dnia 06.11 2002 , o godzinie 17:58
Krzysztof Kajkowski napisał(a) :

> Witam wszystkich!
>
> Otóż postanowiłem sobie sprawdzić tezę jakoby skompilowane KDE działa
> znacznie szybciej od tego w paczkach a do tego skopmpilować to
> najnowszym gcc które podobno generuje znacznie lepszy i szybszy kod
> (szczególnie z C++) niż starsze wersje. Wiem że to jest karkołomne -
Szczerze odradzam, bo moim zdaniem nowsze wersje GCC (a raczej g++)
generują  bardzo kiepski kod w porównaniu z wersją 2.95-?, szczególnie
jeśli używane są strumienie.

Co do kompilowania KDE to tak jak napisałeś jest to bardzo karkołomne
przedsięwzięcie, ale czasami człowiek ma ochotę na trochę wysiłku.

    "I break away from all conventions that do not lead to
     my earthly success and happiness"
                                     A.S.Lavey
     Wit Jakuczun
     mailto:wj178839@wp.pl