apt tego nie potrafi :(

Witam

Pytanie (chociarz wydaje mi się, że odpowiedź jest już w temacie), mam
pakiet, który nadpisuje pliki z innego pakietu. Apt się wysypuje
twierdząc, że chce nadpisać..., ale ja tak chce zrobić. Jedynie
rozwiązanie jakie znalazłem, to dpkg -i --force-... ale ja chce to robić
automatem.. mam repozytorium apt i nie chce sciągać tego jednego
pakietu i instalować go 'ręcznie' (-> przez dpkg), chce go instalować
przez apt.. ale tu jest problem: goto początek listu...

Pozdrawiam grupowiczów..
--
|-+-[ Robert Olejnik ]-+-[ teon@pentagon.eu.org ]-+-+-+-+PLUG+-+RWO-+-+-+-+-|
|-+-{  infoludek.pl  }-+-{ teon@infoludek.pl    }-+-^ 166496 Linux user ^-+-|