Re: Problemy z /proc - rozwiązane :-)

W liście z wto, 26-02-2002, godz. 12:59, Mirek Grochowski pisze:
> [...]

Tej informacji mi brakowało.

> Ponadto zawsze istnieje jeszcze mozliwosc porownania skryptow startowych z
> moimi.

Porównałem swój plik z plikiem z komputera na którym został
zainstalowany woody (pod koniec ub. roku). I były różnice...

old:
# Version: @(#)checkroot.sh 2.83 05-Oct-2001 miquels@cistron.nl

new:
# Version: @(#)checkroot.sh 2.84 25-Jan-2002 miquels@cistron.nl

old:
mount -n /proc

new:
[ -d /proc/1 ] || mount -n /proc

old:
mount -n -o remount,$rootopts /

new:
mount -n -o remount,$rootmode /

old:
mount -f -o remount,$rootopts /

new:
mount -f -o remount /

Po zmianie pliku checkroot.sh wszystko zdaje się działać prawidłowo.
Dziękuję wszystkim za pomoc. Pozdrawiam serdecznie.

--
Miroslaw Sankowski (PIT OG) <msankowski@pit.gda.pl>