Re: Budowanie pakietów: MINI-HOWTO [było php-4.x i mysql-3.23.49 problem]

> --------------------------------
> IV. Po co to wszystko wiedzieć?
> --------------------------------
>
> Marcin

Lal (tlum. - wow) !!!

Panie Marcinie. Czy nie myslal Pan kiedys o wydaniu jakiejs fajnej ksiazki
dla lam ?
Prosze. Kilka zdan i wszystko jasne.

Pan i Pan Michal Trojnara to (jak dla mnie) kompendium wiedzy.

Bardzo dziekuje.

Ostatecznie zrobilem tak ze dopisalem do apt sciezke do unstable i
rzeczywiscie sie wszystko
 przeinstalowalo. Niestety koniecznosc zmiany Perla na >5.6 pociagnela
wymiane "polowy" systemu
 na unstable :(

Szczerze powiem ze z pewna trwoga do tego podchodze bo nie wiem czy ta
niestabilnosc jest
 grozna (tzn czy te pakiety ktore musialy zostac wymienione moga mi zaburzyc
stabilnosc systemu).

Wierze natomiast w Perla. Wierze zatem, ze jezeli pakiet musi byc wymieniony
ze wzgledu na zmiane wersji Perla to moze stac sie tylko stabilniejszy ;-)

Marek Wysmulek.