Re: problem z man'em

>Jesli pisze Ci, ze nie moze zrobic su do usera man, to znaczy, ze moze
>tego usera nie ma. sprawdz w /etc/passwd
>u mnie wyglada to tak:
>man:x:6:100:man:/var/cache/man:/bin/sh

User man ?! To do otwarcia manuala potrzebny jest user man ?!
Pierwsze slysze - ale zaznaczam, ze ja jestem dosc cienki.

Aha. Rzeczywiscie nie mam usera man ;-))))... a po dodaniu zadzialalo.

?!!!! - moja sie nic nie dotykal. To nie moja ;-))))

Moze ktos wie dlaczego zniknal mi use man. Atak ?

Marek Wysmulek.