RE: drukarka i kernel

Witam,
dziekuje wszystkim za pomoc,

> Polecam CUPSy. Jako urządzenie do którego podłączona jest
> drukarka wybierz socket://IP_drukarki

mozesz mi napisac cos wiecej na ten temat, ewentualnie odeslac do
jakiejs strony z dokumentacja?

> rekompilacji
> kernel wybrac?
>
> Obojętnie. Przecież i tak go konfigurujesz i kompilujesz na nowo.

W rzeczy samej. Wiec wniosek jest taki - najnowszy stabilny?
jeszcze jedna rzecz, poniewaz jestem ostatnio zwolennikiem zasady (heh,
po upgrade stabilnego nt4.0 do w2k w robocie :), ze lepsze jest wrogiem
dobrego mam pytanie - czy warto zmieniac stabilnie i wystarczajaco
dobrze dzialajacy kernel 2.2.20 na nowszy?
Jakie moga byc z takiem zmiany odczuwalne dla mnie korzysci, jakie
klopoty?
pozdrawiam grono
Michal Niezbecki alias Coor
www.kkr.org.pl