ZipSlack + Debian 3.0

 Witaj debian-user-polish!

 Mam jedno pytanie niezwiązane bezpośrednio z Debianem
 Mam Debian 3.0 na drugiej partycji oprócz tego mam na pierwszej partycji
 zainstalowanego Windows 98se i Zipslacka na partycji fat32. Czy można jakoś zrobić aby
 zipslack był uruchamiany przez lilo. Lilo zainstalowane w MBR. Nie chce tworzyć
 dodatkowej partycji aby tam zainstalować zipslacka
 Czy można zrobić COŚ takiego a jak tak to jak to zrobić

 P.S. Życzę wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku

 Pozdrawiam SkaZi

 * skazi@pocztowy.net                  *
 * skazi01@wp.pl                       *
 * skazi01@go2.pl                      *