Re: debian/mips (linux/*bsd/mips)

On Tue, 17 Dec 2002, Marcin Sochacki wrote:

> A co, też dostałeś transport darmowych Challengów z USA? :)
> Robiłem rozeznanie jakiś czas temu i wyglądało wówczas (rok temu), że
> ten procesor niestety nie jest obsługiwany przez Linuksa. Nawet jeśli się
> da, trzeba sobie uczciwie powiedzieć że to będzie bardzo eksperymentalna
> instalacja. Na pewno nie będzie obsługiwał SMP, więć 3 procesory będą leżały
> odłogiem.
>
> Poza Linuksem, można też rzucić okiem na NetBSD, ale Irix, jako dedykowany
> system dla tej platformy jak na razie chyba byłby najbardziej stabilny.

tak i to 5 sztuk :)))
problem jest z licencjami na system, bo nie wiem czy na to co jest
zainstalowane tam, mamy jakie licencje czy nie... a jedyne plytki z 6.2
juz dawno wykozystaklem :(

w kazdym razie po nowym roku bede walczyl...
acha, netbsd wyglada z mipsami/sgi znacznie gozej niz debian(linux)

tomek

tomasz grzegorz zaborowski  --/-- operator sieci komputerowej, IFT, UWr.
http://zabora.of.pl          /-------------[  http://zas.ift.uni.wroc.pl
zabora@ift.uni.wroc.pl      /-----------------------------[  071 3759402
---------------------------/-PHP-JAVA-SQL-CGI-HTML-UNIX-SECURE-NET-AMIGA