Re: drukarka i kernel

On Tue, 17 Dec 2002 09:34:40 +0100
"Michal Niezbecki" <coor@kkr.org.pl> wrote:

[ciach] - o drukowaniu, to ja nie wiem prawie nic

> drugie pytanie jest zwiazane z ewentualna koniecznoscia rekompilacji
> kernela jezeli stane przed taka koniecznoscia to ktory kernel wybrac?
> chcialbym sie oprzec na kernelach 'debianowych' dostepnych przez apt
> chcialbym rowniez moc nadal uzywac ipchains
> co polecicie?
generalnie, to ipchains jest w każdym kernelu od 2.2.x (o ile się dobrze
orientuję)
możesz wykonać:
apt-get install kernel-image-2.x.y
i nie bawić się w kompilowanie (te paczki są dosyć uniwersalne)
albo:
apt-get install -b kernel-source-2.x.y
i zbudować sobie kernel ze ściągniętych źródeł
ipchains na 100% jest w kernelach serii 2.4 (jest nawet ipfwadm - dobrze
to napisałem?), cała sprawa rozbija się jedynie o to, że nie możesz
UŻYWAĆ jednocześnie ipchains i iptables, ale możesz mieć jednocześnie
skompilowane to i to...

--