Re: drukarka i kernel

> drukarka ma port rj45 i mozna jej nadac adres ip oraz maske podsieci
> chcialbym ja podlaczyc do serwera tak aby byla udostepniana przez sambe
najpierw musisz zainstalowac drukarke w systemie, kiedys pracowalem z
urzadzonkiem o nazwie jet-direct (do niego podpina sie drukarke po laczu
rownoleglym i tez mam mozliwosc ustawienia adresu ip). poszukaj zatem
informacji na temat konfiguracji jet'a a pewnikiem znajdziesz odpowiedz na
swoje pytanie...

jakjuz bedzie dziala w systemie, nalezy dodac odpowiedni wpis do smb.conf
(man smb.conf wyjasnia to bardzo czytelnie)

> drugie pytanie jest zwiazane z ewentualna koniecznoscia rekompilacji kernela
> jezeli stane przed taka koniecznoscia to ktory kernel wybrac?
> chcialbym sie oprzec na kernelach 'debianowych' dostepnych przez apt
> chcialbym rowniez moc nadal uzywac ipchains
> co polecicie?
niestety, jaderek debinaowych uzywam tylkow pierwsej fazie instalacji debiana.
z tego co sie orientuje to z ipchains jest dla 2.2.x, a iptables dla 2.4.x.
a moze jednak zastanowisz sie nad przeniesieniem sie na iptables?

pzdr
yanek
--
System operacyjny typu "Yo-Yo" to WinNT. Raz w górę... raz w dół... raz...