Re: Logitech M-BJ69, problemy w X

On Mon, 16 Dec 2002, Jacek Politowski wrote:

> Zarówno w X jak i w gpm - protocol ImPS/2, device /dev/psaux

No właśnie - ImPS/2, a nie PS/2. Przynajmniej u mnie na PS/2 nie chciało
chodzić. Po ruszeniu myszą, kursor uciekał w prawy górny róg.

> Używam stale uaktualnianej dystrybucji unstable (nie chce mi się teraz
> wersji softu sprawdzać).

OK. Też mam unstable.

> Działa pięknie, równolegle X z gpmem (tzn. mogę się przełączyć z X na
> terminal tekstowy i mysz działa tak jak powinna, o czym zresztą
> niedawno na liście pisałem ;-)

Po przestawieniu na 'imps2' działa bez zarzutu, tak jak piszesz i pisałeś ;)

Nie rozumiem tylko czemu trzymają się tak bardzo tej nazwy (IntelliMouse).
Przecież mam mysz Logitech, a nie Microsoft.

--
huan