Logitech M-BJ69, problemy w X

Witam,

Zakupiłem mysz optyczną (z kabelkiem :) Logitech M-BJ69. Ma ona domyślnie
wejściówkę na port USB, ale standardowo dołączona została przejściówka na
PS/2.

Nie mogę jej ustawić, tzn. prawdopodobnie nie wiem jaki typ mam ustawić.
Próbowałem wszystkie, które wydawały się sensowne (autops2, ps2, logim, i
inne). Po ustawieniu 'fups2' bądź 'fuimps2' mysz działa pod konsolą, ale pod
X'ami nie chce. Pod USB w cale jej nie widzi.

Dodam, że poprzednia mysz 'serial IntelliMouse' działała poprawnie w X'ach,
natomiast pod konsolą nie była widziana, a bardziej mi zależy na X'ach
oczywiście, bo tam tak jakoś niewygodnie bez myszy ;)

Nie wiem jaki mam ustawić "Protocol" w 'XF86Config-4' - mam ustawiony
"Logitech".

Używam 'gpm 1.19.6, Thu Oct  4 00:21:21 CEST 2001'.

--
huan