Sawfish 1.2 z unstable (sawfish-ui i fonty)

Po pewnym czasie spędzonym z KDE 3.1rc uznałem, że sprawdzę jak teraz
działa Sawfish 1.2 (ostatnio używałem wersji <0.9 bodajże). Theme
'Anonymous' po poustawianiu gadgetów na belce nawet zacny jest ale...
przydałoby się zmienić fonty używane na belce i w paru innych miejscach.
Uruchomiłem więc 'sawfish-ui' by tego dokonać (w końcu nim to zmieniłem
theme z defaultowego 'Crux') i okazało się, że wywala się na wybieraniu
fontów. Przejrzałem http://bugs.debian.org co skierowało mnie do
http://bugzilla.gnome.org/ gdzie dowiedziałem się na czym polega błąd - i
to wszystko - błąd został zamknięty mimo że jest(?)

Może ktoś z was używa tego tematu i może podesłać odpowiednią linię do
~/.sawfishrc? bo jakos Lisp nigdy mi "nie leżał".

--
Marcin 'Szczepan|Hrw' Juszkiewicz
mailto: marcin<at>amiga<dot>pl goto: http://users.stone.pl/szczepan/

          Computers are useless. They can only give you answers.
          		-- Pablo Picasso