Shoutcast - nadawanie

Jest sobie radyjko - na serwerze odpalony jest aktualny oficjalny serwer
shoutcast. Nadawanie spod MS Windows przy użyciu plugina shoutcastDSP do
WinAmpa działa tak jak trzeba. Problem pojawia się jak chcę to zrobić od
siebie spod Debiana.

Do XMMS-a jest wtyczka LiveIce (xmms-liveice) - tyle, że ofcoz nie działa -
xmms częściej się wywala niż próbuje działać :( Jest jeszcze wtyczka
OddCast - ta z kolei nawet jak się skompiluje to nie oznacza że zadziała (u
mnie mimo linkowania z libmp3lame wyrzuca undefined symbol: lame_init przy
starcie xmmsa).

W pakiecie "icecast-client" jest narzędzie "shout" - też działa inaczej :(

Zna ktoś coś innego? Bo ostatecznie zostaje albo WinAMP 2.71 pod wine (może
ruszy kiedyś dobrze bo u mnie w tej chwili odpalenie całkowicie rozstraja
kartę dźwiękową - non stop szum) albo winamp pod ms windows.

--
Marcin 'Szczepan|Hrw' Juszkiewicz
mailto: marcin<at>amiga<dot>pl goto: http://users.stone.pl/szczepan/

  Just because everything is different doesn't mean anything has changed.
  		-- Southern California Oracle