Re: mozna zainstalowac debiana z debiana ??

> a jesli koniecznie chcesz to od zera instalowac to poszukaj na serwerach
> debiana zrodel instalatora i spróbój odpalic u siebie. nie powinno byc
> większych problemów.

sciagnalem base-image jeszcze do 2.2 rozpakowalem na ta partycje dla
2giego debiana , chroot /dev/hda5 no  i dzialalo - przez noc sciagnal se
wszystko co potrzebne , skompilowalem nowe jajco - reboot i oczywiscie
problem :)

pisze mi ze chce chce zabootowac nieskonfigurowany system. i z e musze
go skonfigurowac najpierw czyli:
wystartowac debian rescue disk i z menu wybrac "configure base system" z
tym ze takiego czegos nie mam w menu, wiec jeszcze raz w chroocie sie
pobawilem i znalazlem polecenie base-config które niestety nie pomaga
:), i tak samo nie pomaga mi jak wlacze instalator i przechodze od razu
do montowania nowej partycji, konfigu sieci i reboot