Re[2]: exim i autentyfikacja

Hello Jaroslaw,

Saturday, December 14, 2002, 2:20:01 PM, you wrote:

JB> Ja tez mam jakies tam problemy z uwierzytelnianiem
JB> w eximie. I w zwiazku z tym mam jedno male
JB> pytanie: czy w debianowego exima (woody)
JB> na pewno wkompilowana jest obsluga PAM i MD5?

jak jest z PAM to nie wiem, MD5 jest bo sam uzywalem przez 2 miesiace

Ja robiłem dokładnie tak jak jest w instrukcj a jedynie kłopot miałem
z autentyfikatorami, ale było to z mojej strony niedopatrzenie -
wszystko działa jak nalezy. Obecnie uzywam własnorecznie
kompilowanewgo exima bo hasła trzymam w bazach sql dzieki temu
uzytkownicy nie muszą być userami serwera.

--
Best regards,
 GreenLeaf                            mailto:greenleaf@wp.pl