Re: "Elegancki" shutdown

Dnia 13.12 2002 , o godzinie 11:36
Abadon napisał(a) :

> bo do poprwanego zamkniecia wszytkie urzadzenia musza sie chyba poprawnie
> wylaczyc, dopoki sa w kompie jakies nieskonfigurowane kary to nie  ma co
> marzyc o wylaczaniu. Tak w kazdym razie bylo u mnie ;)
Możesz napisać dokładniej twój przypadek. Nie do końca rozumiem co masz
na myśli mówiąc "nieskonfigurowane karty". Wydaje mi się, że u mnie
wszystko jest skonfigurowane tak jak trzeba (grafika TNT/2, dźwięk es1371, bttv,
dysk twardy, cdrom, cdrw). Jak już mowiłem pod Win98 wszystko jest OK.

    "I break away from all conventions that do not lead to
     my earthly success and happiness"
                                     A.S.Lavey
     Wit Jakuczun
     mailto:wj178839@wp.pl