Quota - hard limit przekroczony!

Dwóch użytkowników przekroczyło u mnie hard limit! Jak to możliwe? Dodam, że od pewnego czasu po resecie kiedy chcę ustawić quotę przy pomocy quotatool to wyskakuje, że nie ma takiego procesu jak quota czy coś w tym stylu. Po wydaniu komendy 'quotaon -a' wszystko jest ok. Po pierwsze czy to może być przyczyna? Po drugie co zrobić żeby quota zawsze działała?
To wyciągnąłem z raportu:

*** Report for user quotas on device /dev/hde6
Block grace time: 7days; Inode grace time: 7days
                       Block limits                File limits
User            used    soft    hard  grace    used  soft  hard  grace
user1 +- 150732 24576 30720 6days 143 0 0 ^^^^^^^^^^ ^^^^^
*** Report for user quotas on device /dev/hde7
Block grace time: 7days; Inode grace time: 7days
                       Block limits                File limits
User            used    soft    hard  grace    used  soft  hard  grace
user2 +- 35804 8192 10240 6days 1 0 0 ^^^^^^^^^^ ^^^^^

--
http://www.miki.z.pl miki@z.pl
Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846