Opóźnienie dźwięku?

Mam taki ciekawy problem. Wszystko zaczeło się od przejścia na testing - niestety chyba nie jest to bezbolesne. Kiedy jakiś użytkownik loguje się do Gnome to ładowanie wszystkiego trwa koszmarnie długo. Po długiej zabawie namierzyłem, że wyrzucenie z katalogu domowego użytkownika folderu .gnome/sounds pomogło, ale trzeba było go odtworzyć z zerowymi prawami dostępu żeby się nie odtwarzał przy wylogowaniu. Oczywiście wpłynęło to na to, że nie można mieć dźwięków dla zdarzeń, ale spoko to mogę przeboleć. Jeszcze taki jeden mały szczegół, że po zalogowaniu wygląda na to, że w jakiś niewytłumaczalny sposób wszystkie dźwięki są opóźnione, może nawet cały system odtwarzania dźwięku (serwer dźwięku?). Objawy są takie, że po kilku minutach pracy nagle mikser podgłaśnia mi dźwięk, tak jakby miał jakieś opóźnienie przy resetowaniu ustawień. Gorzej, że nagle okazało się, że GNU Gadu trochę ześwirował. Kiedy się zaloguję to wszystko jest powiedzmy ok do czasu gdy nagle odtworzy się oczywiście opóźniony dźwięk. Wtedy gg się wiesza i koniec. Czemu te dźwięki są opóźnione i jak to naprawić? Dodam, że kiedy włączę na starcie XMMS to jest ok. Problem jest tylko z dźwiękami dla zdarzeń. Jedyne co znalazłem w logach to:

Dec 13 00:26:37 menek modprobe: modprobe: Can't locate module sound-slot-1
Dec 13 00:26:37 menek modprobe: modprobe: Can't locate module sound-service-1-0
Dec 13 00:26:37 menek modprobe: modprobe: Can't locate module sound-slot-1
Dec 13 00:26:37 menek modprobe: modprobe: Can't locate module sound-service-1-0
Dec 13 00:34:16 menek modprobe: modprobe: Can't locate module sound-slot-1
Dec 13 00:34:16 menek modprobe: modprobe: Can't locate module sound-service-1-0
Dec 13 00:34:16 menek modprobe: modprobe: Can't locate module sound-slot-1
Dec 13 00:34:16 menek modprobe: modprobe: Can't locate module sound-service-1-0

Nie wiem czy to jest związane z tematem.

--
http://www.miki.z.pl miki@z.pl
Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846