Re: "Elegancki" shutdown

Dnia 12.12 2002 , o godzinie 11:13
Piotr Potargowicz napisał(a) :

> U mnie dopiero wkapilowanie w jajo acpi i wywalenie z niego apm pomoglo.

U mnie nie działa ani z acpi ani z apm [jądro 2.4.19] (pod Windows98 działa bez
zarzutu). Przez niedziałanie rozumiem to, że po wydaniu polecenia
shutdown system się zatrzymuje (napis Power down) ale nie wyłącza.

Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy?

    "I break away from all conventions that do not lead to
     my earthly success and happiness"
                                     A.S.Lavey
     Wit Jakuczun
     mailto:wj178839@wp.pl