Re: Re[2]: "Elegancki" shutdown

Dnia 11:26 12.12.2002, Tomasz Tokarczuk napisał(a):
> dziwny zbieg okoliczności, bo o to samo chciałem spytać na grupie;)
> Zapomnieliście chyba o jednym - nikt z was nie podał wersji kernela.
>
> U mnie na 2.4 jest OK.
> Na 2.2 kończy się komunikatem 'Power down'.
> Runlevel ma w skrypcie 'halt ... -p', czyli wszystko powinno być OK.
> Doinstalowałem oczywiście APM do kernela. Efekt jest zawadowy:
> wcześniej po komunikacie 'Power down' mogłem wyłączyć sprzęt,
> a z APM'em w kernelu wyłącznik już nie działa;)
>
> Pytanie - udało się komuś zrobić 'power off' na 2.2 ??
tak. wystarczylo dodac apm do jajka (2.2.20 _chyba_ - to bylo jakis czas
temu). oczywiscie wkompilowane na stałe nie jako moduł.
teraz mam 2.4.18 - to samo: apm wkompilowalem i poweroff wyłącza pięknie.
i tak OT jeszcze: we FreeBSD to samo :)

pozdrawiam
--
 --===>> Kamil Strzelecki = esac at ( wp.pl || poczta.onet.pl ) <<===--

"Windows is not the answer, Windows is the question. 'no' is the answer."