Debian na 486?

Witam,

Chciałbym się dowiedzieć, czy jest sens instalowania Debian'a na słabym
komputerze? Chodzi mi o maszynę 486 z 350MB przestrzeni dyskowej, która może
zostać przeznaczona na Linux'a, 8MB pamięci RAM oraz (co najgorsze) 75MHz.

Komputer ten miałby spełniać rolę niewielkiego serwera (głównie chodzi o
podział sygnału z SDI na inne maszyny w Ethernecie; FTP; samba; może WWW).

Czy Debian potrafi zmieścić się w 350MB (najlepiej 300MB)? Czy na takim
sprzęcie ma sens jako serwer? Wyczytałem w dokumentacji Debian'a, że
minimalna instalacja zajmuje ok. 450MB. Nie da się tego jeszcze umniejszyć?

Ewentualnie jakie jądro w tym przypadku wybrać, albo którą wersję Debiana?

Muszę szukać pomocy w innej dystrybucji? Przyznam, iż polubiłem Debian'a
(o ile w ogóle da się go nie lubić ;) i nie chciałbym męczyć się z "ręcznym"
instalowaniem ze źródeł.

--
huan