Re: Samba i win2000

On Thu, 12 Dec 2002, Ryszard Ratajczak wrote:

:>
:>
:> >>Mam problem z połączeniem samby do domeny win2k.
:> >>Debian (Samba) pojawiła sie w otoczeniu sieciowym.
:> >>Userow i katalogi na linuxsie pozakladalem. ale caly czas dostaje
:> >>komunikat, ze
:> >>
:> >>
:> >sprawdz jaki masz pozom bezpieczenstwa  u mnie najlepszym jest share,
:> >poza tym nt'likes wymagaja obslugi kodowania hasel, a stare 95, 98 i pewnie Me
:> >obsluguja tylko plain, wyjsciem jest wprowadzenie odpowiednich wpisow w
:> >rej. windy...
:> >
:> >
:> >
:> no i teraz mi dobrze ... :)
:> tylko jeszcze nie moge niczego zapisać w katalogach  udostepnianych na
:> Linuksie :(
:> (to wyglada glupio ale ni wiem gdzie jeszcze moge dolozyc prawa , chyba
:> wszystko ustawilem na 777 )
moze tutaj:
[Home]
     comment = Home dla kompow
     path = /home/samba/pc/%m
     public = yes
     writable = yes
     printable = no
     create mode = 640
     browseable = yes
#     admin users = mp3
     available = yes
     guest only = yes
#    only user = yes

oczywscie smb.conf ;>

Tomasz T. Ciaszczyk      ciacho@ciacho.pl      http://ciacho.pl/
     Q: Dlaczego informatycy myla Halloween z Bozym Narodzeniem?
                        A: Bo 31 Oct = 25 Dec