Re: Samba i win2000

Mam problem z połączeniem samby do domeny win2k.
Debian (Samba) pojawiła sie w otoczeniu sieciowym.
Userow i katalogi na linuxsie pozakladalem. ale caly czas dostaje komunikat, ze
sprawdz jaki masz pozom bezpieczenstwa  u mnie najlepszym jest share,
poza tym nt'likes wymagaja obslugi kodowania hasel, a stare 95, 98 i pewnie Me
obsluguja tylko plain, wyjsciem jest wprowadzenie odpowiednich wpisow w rej. windy...
no i teraz mi dobrze ... :)
tylko jeszcze nie moge niczego zapisać w katalogach udostepnianych na Linuksie :( (to wyglada glupio ale ni wiem gdzie jeszcze moge dolozyc prawa , chyba wszystko ustawilem na 777 )