Re: Samba i win2000

On Thu, Dec 12, 2002 at 12:06:03PM +0100, Ryszard Ratajczak wrote:
> Troche off topic (z góry przepraszam, ale napewno macie juz ten problem
> przerobiony :)))
>
> Mam problem z połączeniem samby do domeny win2k.
> Debian (Samba) pojawiła sie w otoczeniu sieciowym.
> Userow i katalogi na linuxsie pozakladalem. ale caly czas dostaje
> komunikat, ze
sprawdz jaki masz pozom bezpieczenstwa  u mnie najlepszym jest share,
poza tym nt'likes wymagaja obslugi kodowania hasel, a stare 95, 98 i pewnie Me
obsluguja tylko plain, wyjsciem jest wprowadzenie odpowiednich wpisow w
rej. windy...

--
System operacyjny typu "Yo-Yo" to WinNT. Raz w górę... raz w dół... raz...