Re: "Elegancki" shutdown

On Thu, 12 Dec 2002, Zbigniew Perski wrote:

:> Hej,
:>
:> Uzywam debiana jako stacji roboczej wiec czesto komputer wylaczam a to
:> nie laptop ;-)
:> Zamarzylo mi sie takie eleganckie wylaczanie jak w windzie: np. pisze
:> shutdown -h now i juz nie musze naciskac guzika na obudowie ;-)
:>
:> Czytalem i probowalem roznych ustawien w modulach kernela (APM) i udalo
:> mi sie dojsc do tego ze zamiast restartu pisze "power is down"
:>
:> Sorry ze zawracam glowe takimi "pierdolami" ale moze sie przyda nie
:> tylko mnie....
Jezeli masz plyte atx'owa wkompiluj odpowiednie opcje do jaderka i bedzie
Ci dzialalo jak "w windowsach"

:> Z.P.

Tomasz T. Ciaszczyk      ciacho@ciacho.pl      http://ciacho.pl/
                 Choć ja umarłem, niechaj smutek żyje
              -- William Shakespeare "Tytus Andronikus"