Re: "Elegancki" shutdown

Użytkownik Zbigniew Perski napisał: >Zamarzylo mi sie takie eleganckie wylaczanie jak w windzie: np. pisze >shutdown -h now i juz nie musze naciskac guzika na obudowie ;-) W Linuxach tez to dziala, jedyny warunek = ATX. >Czytalem i probowalem roznych ustawien w modulach kernela (APM) i udalo >mi sie dojsc do tego ze zamiast restartu pisze "power is down" U mnie na Slack'u dzialalo zawsze od razu, bez ingerencji w ustawienia APM. Tak samo mam w Debianie - po komendzie shutdown -h now wylacza sie od razu. Moze sprobuj przywrocic defaultowe ustawienia??? Krzysztof 'C00li' Kulinski

ŚWIĘTA TUŻ TUŻ!