Re: mozna zainstalowac debiana z debiana ??

Dnia 21:23 11.12.2002, Daniel Kukula napisał(a):
> mam wolna partycje i chcialem puscic na niej unstable ale instalowane od
> zera ( kiedys probowalem stable upgradowac i zrobil sie srtaszny bigos w
> zaleznosciach ) ale nie chce przy tym wylanczac kompa i botowac z cd -
> da sie jakos instalator odpalic w terminalu na chodzacym systemie ??

ja bym to zrobił tak:
1. kopiujesz na docelową partycje to co masz aktualnie zainst. na starej
2. "chroot /partycja/docelowa" (szczegóły man chroot)
3. wywalasz apt-getem wszystkie zbędne rzeczy tak aby zostala jak najmniej
sza ilość pakietów na tej nowej instalacji (im mniej pakietow tym mniejsze
prawdopodobieństwo jakichs konfliktow w zaleznościach)
4. dodajesz odpowiednie wpisy dla unstable do sources.list (cały czas
będąc w chroocie!)
5. apt-get update && apt-get dist-upgrade
6. wychodzisz z chroota (exit)
7. dodajesz wpisy do lilo.conf, uaktualniasz lilo

a jesli koniecznie chcesz to od zera instalowac to poszukaj na serwerach
debiana zrodel instalatora i spróbój odpalic u siebie. nie powinno byc
większych problemów.

aha i jest jeszcze vmware (http://www.vmware.com/)

powodzenia

--
 --===>> Kamil Strzelecki = esac at ( wp.pl || poczta.onet.pl ) <<===--

"Windows is not the answer, Windows is the question. 'no' is the answer."