Re: polskie litery konsola

On Wed, Dec 11, 2002 at 02:24:36PM +0100, Łukasz Nowak wrote:

>(...)

>Hm, zapewne BitchX po resetowaniu terminala też powoduje stracenie
>polskich znaków? Uważam, że nie jest to bug aplikacji jako takiej, a

BitchX akurat nie ma złego wpływu na literki.
Jedynym programem, u którego takie zachowanie zaobserwowałem, jest
w3m, dlatego ja uważam, że jest to błąd w w3m, a nie w ,,debianowym
systemie czcionek''.

>samego systemu czcionek. Problem o którym piszesz zawsze miał na
>debianie, po zrobieniu plfontów konsolowych debianish-like. Inna metoda
>("klasyczna" jak w Slacq) nie posiadała tego problemu.

Hmm, to jeśli system czcionek jest zły, to chyba należałoby go
zmienić. Nie sądzisz, że konieczność poprawiania pliterek po każdym
wyjściu z programu, to ewidentny bug?

--
Jacek Politowski  [rallypl.te@m.olsztyn]