squid vs iptables

Hello debian-user-polish,

to znowu ja.

siedze kombinuje i niebardzo mi wychodzi.
sytuacja jest taka
3 karty sieciowe

eth0 IP_publiczne
eth1 192.168.0.1
eth2 192.168.1.1

na kartach eth1 oraz eth2 cbq.init, ustawione na sztywno po IP.

no i pracuje sobie fajny squid.

user wpisuje: 192.168.0.1:8080 i jedzie bez ograniczen, bylo to mile
do czasu jak paru smialkow podpielo mi tam jakies magiczny soft do
sciagania, efekt oczywisty.

chce zrobic na iptables cos takiego:

pakiety kierowane na 192.168.0.1:8080 zmieniaja adres zrodlowy na
IP_zew i jako takie wpadaja do squida przez karte eth1.

ograniczenia w samym squidzie odpadaja, niechodzi mi o daily pool.

no i wtedy cbq tnie im takze squida.
kombinuje ale cos robie zle...

z gory dzieki
jr