Re: polskie litery konsola

On Wed, 11 Dec 2002, Adam Sokolowski wrote:

:> On Wed, Dec 11, 2002 at 02:10:20PM +0100, Jacek Politowski wrote:
:> >
:> > w3m w Debianie ma buga (tak to przynajmniej wygląda), przy wychodzeniu
:> > resetuje terminal, co powoduje, że znikają PLiterki.
:> >
:> > W sumie wypadałoby to zgłosić... :)
:> >
:> > Dziwi mnie natomiast to, że ssh też psuje Ci literki.
:> > Ja zarówno w Potato, Woodym, Sarge'u jak i w Sidzie nie miałem
:> > problemów (poza w3mem).
:> >
:> >
:> > --
:> > Jacek Politowski  [rallypl.te@m.olsztyn]
:> >
:> >
:> Jeszcze bardziej sie temu przyjzalem. Jesli uzywam ssh i pozniej wyjde z
:> ssh to rzeczywiscie nie ma problemu. Jesli uzywam w3m to problem wystepuje
:> gdy cos edytuje, np mam poczte email na www.home.pl i tam chce napisac
:> maila, uruchamia sie edytor ( u mnie jest to joe ) i jak opuszcze joe to
:> wlasnie w tym momencie otrzymuje krzaczki. moze nalezalo by jakos
:> skonfigurowac joe.

moze wywolywac joe -asis ? :>
      -asis  Characters with codes above 127 will be sent to the terminal
as-is, instead of as inverse of the  corresponding  character  below
              128.  If this does not work, check your terminal server.
:>

Tomasz T. Ciaszczyk      ciacho@ciacho.pl      http://ciacho.pl/
                      Ciurlać się Wam zachciewa
                             -- J. Stuhr