Re: polskie litery konsola

On Wed, Dec 11, 2002 at 02:10:20PM +0100, Jacek Politowski wrote:

> w3m w Debianie ma buga (tak to przynajmniej wygl±da), przy wychodzeniu
> resetuje terminal, co powoduje, ¿e znikaj± PLiterki.
>
> W sumie wypada³oby to zg³osiæ... :)
>
> Dziwi mnie natomiast to, ¿e ssh te¿ psuje Ci literki.
> Ja zarówno w Potato, Woodym, Sarge'u jak i w Sidzie nie mia³em
> problemów (poza w3mem).
>

> --
> Jacek Politowski  [rallypl.te@m.olsztyn]

Jeszcze bardziej sie temu przyjzalem. Jesli uzywam ssh i pozniej wyjde z
ssh to rzeczywiscie nie ma problemu. Jesli uzywam w3m to problem wystepuje
gdy cos edytuje, np mam poczte email na www.home.pl i tam chce napisac
maila, uruchamia sie edytor ( u mnie jest to joe ) i jak opuszcze joe to
wlasnie w tym momencie otrzymuje krzaczki. moze nalezalo by jakos
skonfigurowac joe.

ale jak ?

Adam Soko³owski
email:aso@sdf-eu.org