Re: polskie litery konsola

On Wed, Dec 11, 2002 at 11:51:14AM +0000, Adam Sokolowski wrote:

>loguje sie i mam polskie litery na konsoli , bardzo ladnie i bez problemu
>, ale gdy uruchomie jakis programik, np przegladarke w3m ,

w3m w Debianie ma buga (tak to przynajmniej wygląda), przy wychodzeniu
resetuje terminal, co powoduje, że znikają PLiterki.

W sumie wypadałoby to zgłosić... :)

Dziwi mnie natomiast to, że ssh też psuje Ci literki.
Ja zarówno w Potato, Woodym, Sarge'u jak i w Sidzie nie miałem
problemów (poza w3mem).

--
Jacek Politowski  [rallypl.te@m.olsztyn]