polskie litery konsola

Hej
zainstalowalem polskie fonty klawiature locale tak jak opisano na
debian.otwarte.pl i wszystko dziala ok ale do czasu.

a wyglada to tak:
loguje sie i mam polskie litery na konsoli , bardzo ladnie i bez problemu
, ale gdy uruchomie jakis programik, np przegladarke w3m , na pocztaku tez
na polskich stronach mam nasze polskie literki, ale po jakims czasu np
odsieze strone www mam juz krzaczki. gdy wyjde z w3m na konsoli tez mam
juz krzaczki. to samo sie dzieje gdy uruchomie ssh i nastepnei zakoncze w
nim prace.

jeszcze ciekawostka:
jestem zalogowany na konsoli nr 1 i mam juz te krzaczki , loguje sie jako
ten sam uzytkownik na konsoli nr 2 i na poczatku jak zawsze mam polskie
litery ale uruchamiam np w3m lub ssh i znowu krzaczki, wiec loguje sie na
konsole nr 3 jako cioagle ten sam uzytkownik i wszystko sie powtarza.

wyglada to tak jakby przy logowani ladowaly sie polskie literki a potem
pod wplywem jakiegos dziala wywalaly sie

co o tym sadzicie? jak to naprawic , poprawic ?

dodam tez ze kiedys mialem zainstalowane mstcoreonts i potem
odinstalowalem je, ale nie wiem czy to jest tego powodem.

w logach nie ma zadnej informacji

Adam Soko³owski
email:aso@sdf-eu.org