Re: mysz

On Tue, 10 Dec 2002, Kamil Strzelecki wrote:

:> Dnia 12:33 10.12.2002, Marcin Sochacki napisał(a):
:> > > > Na pewno wszystkie myszki szeregowe tego wymagają, bo AFAIK dwa procesy nie
:> > > > mogą jednocześnie zablokować dostępu do /dev/ttyS0.
:> > >
:> > > Przez 9 lat, do zeszłego tygodnia, używałem wyłącznie myszek szeregowych.
:> > > W tym z linuxem, gpm i X jakieś 5 lat. Nigdy żadnego /dev/gpmdata.
:> > > Może nasza rodzina już tak ma? ;)
:> >
:> najwyrażniej: ja przez pięć ostatnich lat (odkąd używam linuxa) na dwóch
:> różnych komputerach nie miałem jakichkolwiek problemów z myszą. zarówno
:> gpm jak i X mają ustawione /dev/mouse (link do ttyS0)
Tak samo trackball co prawda przez /dev/psaux ale i tak bez problemow i
konsola txt i X dzialaja bez problemow (lacznie z scrollem)

Tomasz T. Ciaszczyk      ciacho@ciacho.pl      http://ciacho.pl/
   Przyjazn miezdy mezczyzna a kobieta to spacer waskim pasem ladu
           oddzielajacym zatoke znajomosci od oceanu milosci