Re: mysz

On Mon, Dec 09, 2002 at 09:38:43PM +0100, Jacek Politowski wrote:
> Jest jedna rzecz, która ciągle mnie dziwi - konieczność używania
> /dev/gpmdata, czy ona jest zależna od sprzętu? Jeśli tak, to od
> jakiego? Samej myszki, czy może np. chipsetu (kontrolera), czyli teraz
> zwykle płyty głównej?

Na pewno wszystkie myszki szeregowe tego wymagają, bo AFAIK dwa procesy nie
mogą jednocześnie zablokować dostępu do /dev/ttyS0.

Co do PS/2 -- moje doświadczenia są podobne, wygląda na to, że w zależności
od chipsetu, czasem jednoczesna praca gpm-a i X-ów jest możliwa, mimo
że używają tego samego device'a (/dev/psaux).

Wanted