Re: iptables

Było to tak, Mon, Dec 09, 2002 at 10:19:48PM +0100 Ruf10 napisał do mnie coś takiego:
> czy przypadkiem nie chodzi o netstat -M

Nie, nie chodziło mi dokładnie o to, netstat-nat jest całkowicie osobnym
programem. Program netstat nie ma zaimplementowanej obsługi netfilter, a
wiec to nie bedzie działać na jądrze 2.4 z iptables (2.4 z ipchains
tak).

Pozdrawiam Robert
--
 --*-*-    Robert Olejnik   ::   teon@pentagon.eu.org    --*--*-*--*--*--*--*--
|  "So right now the only vendor that does such a stupid thing is Microsoft."  |