Re: mysz

On Mon, Dec 09, 2002 at 08:46:14PM +0100, Michał wrote:
> Akurat gpma to ja bym mu odradzil. Patrzac na posty port myszy
> /dev/gpmdata to jakis wymysl, wiec sobie na pewno nie poradzi.

Co ty ściemniasz?
gpm + X używam równolegle na wielu różnych komputerach i działa wyśmienicie.
Powiem więcej: dla większości myszek jest to jedyne rozsądne rozwiązanie
jeśli potrzebujesz myszki i na konsoli, i w X-ach.

Konfigurujesz gpm-a, tak aby obsługiwał mysz. Potem ustawiasz w nim
tzw. repeat-device na /dev/gpmdata. Jako typ powtarzanej myszki zwykle wpisuję
"raw", czyli żeby gpm nic nie mieszał tylko przesyłał dane na pseudourządzenie.

W X-ach konfiguruję aby używały /dev/gpmdata i ustawiam typ myszki na taki
sam jak w gpm. U mnie działa.

Wanted