Re: mysz

Dnia 17:15 09.12.2002, Mateusz Papiernik napisał(a):
> a skad mamy wiezdiec jaki ty blad popelniasz? moze byc chociaz wkleil
> fragmenty configow, nazwe myszy, itp...
a po co? przeciez tu wszyscy wszystko wiedzą ;)
to ty nie potrafisz czytać w myślach??? ;)
apt-get install telepathy
i wszystko gra :)

pozdr.
--
 --===>> Kamil Strzelecki = esac at ( wp.pl || poczta.onet.pl ) <<===--

"I statek kosmiczny "Ziemia", ten wspaniały, krwawy cyrk, kontynuował
swój trwający cztery miliardy lat lot po spiralnej orbicie wokół słońca."