Re: mysz

Dnia Mon, 9 Dec 2002 17:41:39  napisałeś/napisałaś:

> x-ow nie
>
> zainstaluj server gpm  oraz przeczytaj man mouse
> moze to ci pomoze

Akurat gpma to ja bym mu odradzil. Patrzac na posty port myszy
/dev/gpmdata to jakis wymysl, wiec sobie na pewno nie poradzi.

Wklej logi i konfiguracje myszy, lub chociaz opisz jak ja konfigurujesz
i co wpisujesz to byc moze ktos ci pomoze

Masz dość płacenia prowizji bankowi ?
mBank - załóż konto
http://epieniadze.onet.pl/mbank