mysz

Witam
Sorry, ze powtarzam taki banalny temat, ale juz od kilku tygodni nie moge
uruchomic myszki pod debianem. Przegladalem wszystkie posty sprzed 3
miesiecy i w zasadzie nigdzie nie znalazlem rozwiazania mojego problemu.
Problem polega na tym, ze od momentu zainstalowania po uruchomieniu x-ow nie
dziala mysz. Skonfigurowana jest dobrze, bo ps2 2-button i tak dalej. We
wszystkich innych dystrybucjach mysz z ta sama konfiguracja dziala mi
normalnie.
Bylbym bardzo wdzieczny jakby ktos mi napisal jak moglbym rozwiazac ten
problem i na czym polega blad ktory popelniam.
Z gory dzieki i jeszcze raz sorry za zasmiecanie forum.
blazer