CD gnome z unstable

Witam ponownie.

Pisze juz z pieknego gnoma 2 :)).
W sumie wszystko przeszlo bez zarzutu.
Klopot mialem jedynie z iksami - zostalem zmuszony do instalacji
sterownikow nvidii do mojej karty graficznej GeForce2 (zglasza sie jako
MIlkyStar :) po uruchomieniu kompa ) - nie chcialy iksy ruszyc na
defaultowym sterowniku.
No i perelka. Po instalacji xservera-xfree86 4.2.1-4 wszystko startuje
bez bledu, ale ekrn pozostaje czarny. Logi czysciutkie. Pomaga downgrade
do wersji 4.2.1-3.

Poza tym wszystko w porzadku. Nautilus duuuzo szybszy niz w woodym :))
stabilnosc ujdzie no i w koncu mam ladne czcionki :)

Dzieki za odpowiedzi i podpowiedzi :)

Masz dosc placenia prowizji bankowi ?
mBank - zaloz konto
http://epieniadze.onet.pl/mbank